Saturday, March 1, 2014

Lelaki idaman

Salam satu malaysia~

Hari ini aku terpanggil untuk menulis mengenai lelaki idaman kalbu. Tidak susah sebenarnya untuk cairkan hari aku. Senang sahaja.

1. Pakai 't' putih & jeans

See, senang kan. Korang hanya perlu pakai jeans biasa dan pakai tshirt putih sahaja. Memang kurang dari sesaat, aku akan mendambakan diri mu duhai kekasih gelapku~ *wakaka; phuui!

2. Pakai baju melayu.

Sesungguhnya sesiapa yang mengenakan baju melayu pada hari jumaat atau hari raya, dia adalah seorang yang sangat hensem!! yeeehaaaaaaa~ Ditambah pulak dengan sampin.    * suka *suka.

3. Be Protective * cakap omputih skit baru up rasa protective tu~

Jadilah orang yang suka melindungi tapi buka mengongkong. Faham kan perbezaan dia.

4. Jadilah diri sendiri.

Walau tidak hensem, tidak kacak, tak pulak manisnya tapi jadilah diri sendiri. Kerana di situ terletaknya harga diri anda. Dan jangan lupa, jangan jadi pegotor. Tak hensem takpe, janji kemas. Kenapa? Sebab aku suka sepahkan barang. Hahahaaaa.

OK, Jadi sesiapa yang berminat bolehla cuba tips di atas. Boleh?

Gua gerak lu brader~ ciaow.....
               



No comments: